Varumärken
A
F
G
H
K
L
O
S
V
X
Z
De tillgängliga fraktalternativen för din beställning baseras på postnumret som anges i kassan. Leveranstider och fraktkostnader varierar beroende på vilket av våra fraktalternativ du väljer.
Om du lägger din beställning på förmiddagen under helgfria vardagar brukar vi vanligtvis skicka ditt paket samma dag, observera att det kan vara hög belastning under lönedagar och högtider.
Nedan kan du läsa om alla fraktsätt vi erbjuder:
Postnord kan leverera paket över hela Sverige. Du kan själv välja vilket ombud du önskar vid utcheckningen i kassan. Alla paket är fullt spårbara och levereras enbart till ombud eller paketbox. Skulle du behöva byta adress eller valt ombud under början av paketets resa kan du enkelt göra det i Postnord appen. När du hämtar paketet på ombudet behöver du verifiera din ålder med legitimation, och skulle någon annan hämta ut ditt paketet krävs uppvisning av bådas legitimation. Vid leverans till paketbox behöver du verifiera din ålder vid skåpet med BankID.
Är man inte hemma ställs försändelsen utanför dörren eller hängs på postlådan i en vädersäker e-handelspåse. Detta val finns för alla i hela Sverige till alla postnummer och adresser. Maxantal dosor du kan köpa och välja denna tjänst är 33 st (tre stockar).
Om paketet är för stort för att levereras i brevlådan hänger Early Bird paketet på dörren eller på brevlådan
OBS! Namnet på paketet behöver stämma överens med namnet på brevlådan. Om paketet inte kan levereras lämnas det hos ditt närmsta Bring-ombud.
Leverans sker kvällstid mellan klockan 16:00-22.30. Instabox Home levererar även i Stockholm, Södertälje, Göteborg och Malmö på söndagar. Tjänsten kräver ett korrekt mobilnummer och vid leverans sker en ålderskontroll genom uppvisande av giltig legitimation.
Baserat på ditt postnummer visar Best upp vilka leveransdagar som är möjliga för dig i kassan. Leverans sker kvällstid mellan klockan 17-22. Vid leverans sker en ålderskontroll genom uppvisande av giltig legitimation.
Med DHL kan du själv välja vilket ombud du önskar få leverans till, här finns även alternativ för leverans till iBoxen. Baserat på ditt postnummer visar DHL upp vilka ombud eller skåp som är möjliga för dig i kassan. När du hämtar paketet på ombudet behöver du verifiera din ålder med legitimation och vid leverans till iBoxen behöver du ladda ner appen iBoxen där du verifierar din ålder via Bank ID.
Skulle det vara något mer du undrar över är du hjärtligt välkommen att höra av dig till oss. Du kan nå oss via mejl och telefon.
Öppettider Kundservice under Juli - Augusti
Måndag - Fredag 9.00-12.00
Öppettider Telefon: 9.00-12.00
Telefon: 020-12 74 64
Ni kan nå oss på mail under hela sommaren
E-post: [email protected]